English

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:

تمدید ممنوعیت تردد در جاده های مازندران تا ۵ شهریور

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: طرح ممنوعیت تردد تا 5 شهریور در جاده‌های استان اجرا می‌شود.

تمدید ممنوعیت تردد در جاده های مازندران تا 5 شهریور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از / به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد و بر این اساس به علت اینکه همه شهر‌های استان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند خودرو‌های غیربومی جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه 26 مرداد 1400 به بعد هر خودروی غیربومی در مناطق مختلف استان مازندران مشاهده شود توسط مأموران پلیس راه و دوربین‌های نظارتی به میزان یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: خودروهایی که به هر نحوی از قبل وارد استان شدند در بازگشت از مازندران هم به میزان یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد تا 5 شهریور در جاده‌های استان اجرا می‌شود از کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خواست تا به مازندران سفر نکنند، زیرا حتماً در راه‌های ورودی مازندران متوقف، اعمال قانون و برگشت داده می‌شوند.

سرهنگ عبادی خاطرنشان کرد: جاده کندوان برای ادامه تعمیرات از یکشنبه تا سه شنبه این هفته بسته می‌شود و رانندگان در این مدت می‌توانند از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

وی گفت: ورودی‌های مازندران همچنان بسته است و خودرو‌ها با پلاک غیربومی اجازه ورود به استان مازندران را ندارند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: ترافیک هم اکنون در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملاً مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه