English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

۶۶ حوزه اجرا و ۴ حوزه تصحیح برای امتحانات شهریور ماه

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از انتخاب 66 حوزه اجرا و 4 حوزه تصحیح برای امتحانات شهریور ماه خبر داد.

66 حوزه اجرا و 4 حوزه تصحیح برای امتحانات شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور در جلسه ستاد امتحانات اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر بازنگری در سهمیه پذیرش مدارس نمونه دولتی اظهار داشت: تعداد ثبت نام شدگان، حاضرین و پذیرش مدارس نمونه دولتی در هر رشته و شهرستان باید به طور دقیق مورد تحلیل قرار گرفته و سهمیه ها نیز بازنگری شود.

وی ادامه داد: آمار غایبین در این آزمون نیز باید احصا و دلایل غیبتشان بررسی شده و مورد کارشناسی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: سیاست آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری، حرکت در مسیر اجرای طرح نصیب برابر آموزشی است چرا که اعتقاد بر این است که همه دانش‌آموزان باید از آموزشهای یکسان و برابر بهره مند شوند در همین راستا تلاش ما هم بر این است تا دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار و صعب العبور نیز در رابطه با حوزه های امتحانی دچار مشکل نشوند.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات گفت: امتحانات نهایی برای پایه های نهم و دوازدهم به شکل حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل های اجتماعی برگزار خواهد شد اما در حال حاضر منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا تعیین تکلیف نهایی در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن امتحانات برای بقیه پایه ها صورت پذیرد.

سعدی پور خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری امتحانات شهریور از یکم تا 26 شهریور است و برای این امر 66 حوزه اجرا و 4 حوزه تصحیح در سطح استان در نظر گرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه