English

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:

راه‌های مازندران همچنان بسته است

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های استان همچنان بسته است و رانندگان متخلف یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

راه‌های مازندران همچنان بسته است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی اظهار داشت: ورودی‌های مازندران همچنان بسته است و خودرو‌ها با پلاک غیربومی اجازه ورود به استان مازندران را ندارند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح محدویت‌های کرونایی از روز یکشنبه 24 مرداد 1400 تا امروز جمعه بیش از 12 هزار دستگاه خودرو از از ورودی‌های استان مازندران به مبدأ برگشت داده شدند و در این مدت بیش از 6 هزار دستگاه خودرو جریمه کرونایی شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: ترافیک هم اکنون در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملاً مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.

وی گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از / به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد و بر این اساس به علت اینکه همه شهر‌های استان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند خودرو‌های غیربومی جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی بیان داشت: از روز سه شنبه 26 مرداد 1400 به بعد هر خودروی غیربومی در مناطق مختلف استان مازندران مشاهده شود توسط مأموران پلیس راه و دوربین‌های نظارتی به میزان یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد تا 5 شهریور در جاده‌های استان اجرا می‌شود از کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خواست تا به مازندران سفر نکنند، زیرا حتماً در راه‌های ورودی مازندران متوقف، اعمال قانون و برگشت داده می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: جاده کندوان برای ادامه تعمیرات از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده بسته می‌شود و رانندگان در این مدت می‌توانند از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه