English

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد:

تعداد ۷۱۰ خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان رضوی بازگردانده شدند

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی: بدلیل وضعیت بحرانی در خراسان رضوی و شیوع شدید ویروس کرونا، پلیس راهور اقدام به بازگرداندن خودروهای غیربومی از روز گذشته و از مبانی ورودی شهرهای استان کرده است

تعداد ۷۱۰ خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان رضوی بازگردانده شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد: رانندگان ۷۱۰ دستگاه خودروهای غیربومی از ورودی شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی بازگردانده شدند.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد در ادامه افزود: بدلیل وضعیت بحرانی در استان و شیوع شدید ویروس کرونا در خراسان رضوی ، پلیس راهور اقدام به بازگرداندن خودروی غیربومی از روز گذشته و از مبانی ورودی شهرهای استان کرده است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی همچنین اظهار کرد: مالکان ۲۸۵ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز با تخلف ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان جریمه شدند.

 وی تصریح کرد: رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز از پلیس تذکر گرفتند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی بیان کرد: دیروز یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی و هفت فقره تصادف جرحی با ۹ مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌ است.

قانعی‌نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه