English

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:

بیش از ۲ هزار خودروی غیربومی در مازندران اعمال قانون شدند

سرپرست پلیس راه مازندران از اعمال قانون بیش از 2 هزار خودروی غیربومی 24 ساعت گذشته در مبادی ورودی تمام شهر‌های استان خبر داد.

بیش از 2 هزار خودروی غیربومی در مازندران اعمال قانون شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، برای پیشگیری از افزایش سفر‌ها و شیوع ویروس کرونا، سفر‌های درون شهری و برون شهری در تمام رنگ‌بندی‌ها ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح شامل خودرو‌های مسافربری و باربری نمی‌شود، ادامه داد: برای اعمال محدودیت تردد، پلیس راه در 6 ایستگاه شامل کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه مستقر و همه دوربین‌های پلیس راه در جاده‌های استان فعال است.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی استان بودیم، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته 229 دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند بازگردانده و 2 هزار و 541 دستگاه خودرو هم اعمال قانون شدند.

عبادی بیان داشت: 55 هزار و 729دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته اند اعمال قانون شده و 16 و 806 خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

وی اظهار داشت: تردد غیرمجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه