English

در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد:

مرگ ۴۰ مازندرانی دیگر بر اثر کرونای دلتا

40 مازندرانی در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

مرگ 40 مازندرانی دیگر بر اثر کرونای دلتا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، 414 بیمار تازه مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و تعداد بیماران بستری شده به 3 هزار و 355 نفر رسید و در همین مدت 40 بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

جان باختن 32 کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر سید عباس موسوی با اشاره به جان باختن 32 نفر در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: 307 بیمار جدید مشکوک به کووید19 نیز در این مدت در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و 349 نفر با بهبودی نسبی از بیمارستانها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 2 هزار و 275 بیمار مبتلا به کووید19 اکنون در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند، ادامه داد: 361 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان‌های مازندران قرار دارند.

فوت 8 بیمار کرونایی در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: 107 بیمار مبتلا به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستانهای بابل بستری و 133بیمار نیز با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر 1080 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای بابل بسترى هستند که 56 نفر با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی با اشاره به جان باختن   8 بابلی بر اثر کرونا به شهروندان توصیه کرد با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه