English

کرونا دست بردار مازندران نیست:

فوت ۳۶ مازندرانی دیگر بر اثر کرونای دلتا

در شبانه‌روز گذشته شمار بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران به 3 هزار و 431 نفر رسید و 36 مازندرانی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

فوت 36 مازندرانی دیگر بر اثر کرونای دلتا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، 544 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و 36 بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ 32 کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سید عباس موسوی با اشاره به جان باختن 32 نفر در 24 ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع‌ها و مهمانی ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تأکید کرد.

وی ادامه  داد: 413 بیمار جدید مشکوک به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و در این مدت 442 نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 2 هزار و 317 بیمار مبتلا به کووید19 اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

وی افزود: 370 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

 

فوت ۴ بیمار کرونایی در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اظهار داشت: 131 بیمار جدید مبتلا به کووید19 طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و 133 بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 1114 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و 58 نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

دکتر فرزاد جلالی با اشاره به جان باختن 4 بابلی بر اثر کرونا در این شهرستان به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه