English

سرهنگ مهرداد مشوق خبر داد؛

جریمه بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون 313 دستگاه خودرو در مبادی ورودی و خروجی در اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان خبر داد.

جریمه بیش از 300 دستگاه خودرو متخلف در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به شیوع و گسترش موج جدید بیماری مرگبار کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و تصمیمات مسئولان استانی، طرح ممنوعیت تردد و خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از مورخه 24 مردادماه در استان اجرا شد.
مشوق افزود: در اجرای این طرح در48 ساعت گذشته تعداد 689 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس و همکاری دستگاه های مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.
وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد 108 نفر نیروی انتظامی در 9 نقطه از استان به کارگیری شدند تصریح کرد: به یک هزار و 835 نفراز شهروندان و رانندگان توسط مأموران پلیس راه تذکر زبانی داده شده است.
این مقام انتظامی استان عنوان کرد: در این طرح، 44 دستگاه خودرو به مبلغ 500 هزار تومان و 269 دستگاه خودرو به مبلغ یک میلیون تومان توسط عوامل پلیس و دوربین های ثابت اعمال قانون شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که کلیه تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم از هموطنان خواست: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه