English

محمدرضا دانشورنیا:

حرکت دسته‌های عزاداری مشهد در تاسوعا و عاشورا ممنوع است

معاون امنیتی، انتظامی فرماندار مشهد عنوان کرد: همانند سال قبل حرکت دسته‌های عزاداری به علت شیوع ویروس کرونا در سطح شهر صورت نمی‌گیرد.

حرکت دسته‌های عزاداری مشهد در تاسوعا و عاشورا ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا دانشورنیا معاون امنیتی، انتظامی فرماندار مشهد اعلام کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (تاسوعا و عاشورای حسینی)، هیات‌های مذهبی در مشهد اجازه دسته‌روی و حرکت به سمت حرم مطهر رضوی را ندارند.

محمدرضا دانشورنیا در ادامه این خبر افزود: همانند سال قبل حرکت دسته‌های عزاداری به علت شیوع ویروس کرونا در سطح شهر صورت نمی‌گیرد و علاوه بر آن هرگونه فعالیت عزاداری هیات‌ها در اماکن مسقف نیز ممنوع است.

معاون فرماندار مشهد همچنین اضافه کرد: فعالیت دسته‌های عزاداری مشهد در فضای باز نیز باید مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

وی تصریح کرد: درباره اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی هم تاکنون پلیس راهور محدودیت‌هایی را در منع تردد خودرو‌ها در اطراف حرم رضوی اعلام نکرده است و تصمیم در این خصوص با توجه به مباحث ترافیکی توسط پلیس اتخاذ خواهد شد.

دانشورنیا در خاتمه اظهار کرد: وظیفه نظارت بر هیات‌های مذهبی به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین صدور مجوز‌های لازم برای فعالیت این مجموعه‌ها بر عهده اداره کل تبلیغات اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی