English

حمیدرضا رحیمی:

تعداد مراکز توزیع رمدسیویر در مشهد به ۲۳ داروخانه افزایش پیدا کرد

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متاسفانه به علت بی اطلاعی مردم، برخی از این داروخانه‌های توزیع کننده رمدسیویر بسیار شلوغ و برخی خلوت هستند و این افزایش با هدف دسترسی بیشتر بیماران مبتلا به کووید-۱۹ می باشد.

تعداد مراکز توزیع رمدسیویر در مشهد به ۲۳ داروخانه افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با هدف دسترسی بیشتر بیماران مبتلا به کووید-۱۹ به داروی رمدسیویر ، داروخانه‌های توزیع این دارو در مشهد به ۲۳ داروخانه افزایش یافت.

حمیدرضا رحیمی در ادامه این خبر افزود: این داروخانه‌های افزایش پیدا کرده در مشهد عبارتند از ۲۲ بهمن در خیابان دانشگاه، دکتر باستان جنب بیمارستان امدادی، دکتر ژیانی در قاسم‌آباد، دکتر واحدی در هفت تیر، دکتر بیات در چهار راه عبدالمطلب، دکتر سبزی در سیدی، دکتر جعفری‌نژاد در طلاب، درمانگاه ولیعصر در وکیل آباد و داروخانه هلال‌احمر در بلوار سجاد.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اضافه کرد: همچنین داروخانه‌های امام، دکتر عامل و دکتر نوری فرد در میدان بیمارستان امام رضا (ع)، دکتر تقی‌زاده در خیابان بهار، دکتر جهرمی در خیابان پاسداران، دکتر مقربی در چهارراه دکترا، دکتر مقدم در خیابان ابن سینا، دکتر دین محمدی و اکبری در خیابان احمدآباد، دکتر مدرس‌زاده در بلوار فردوسی، دکتر هاشمی در بلوار طبرسی، دکتر نافعی در بلوار پیروزی، دکتر شریعت در طرقبه و دکتر امیرحسین ژیانی در شاندیز این دارو را توزیع می‌کنند.

رحیمی در خاتمه تصریح کرد: متاسفانه به علت بی اطلاعی مردم، برخی از این داروخانه‌های توزیع کننده رمدسیویر بسیار شلوغ و برخی خلوت هستند و از رسانه‌ها تقاضا داریم در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند تا مردم فقط به چند داروخانه مراجعه نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه