English

اعلام محدودیت های کرونایی اصناف

با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله... الحسین (ع) و با توجه به آمار بالای ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا، موسوم به دلتا محدودیت های جدید برای اصناف تا روز شنبه اعمال خواهد شد.

اعلام محدودیت های کرونایی اصناف

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از اتاق اصناف یزد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با توجه به آمار بالای ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا، موسوم به دلتا که همراه با سیر نزولی رعایت شیوه نامه ها با افت حساسیت اجتماعی نسبت به این بیماری و پر شدن ظرفیت بیمارستانها، علیرغم زیرساخت های مناسبی که در استان وجود دارد و حسب مصوبات ستاد ملی کرونا با عنایت به شرایط حساس و بحرانی کنونی، محدودیت های زیر از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۲۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ١٤٠٠/٥/٣٠به صورت یکنواخت در کل استان اعمال می گردد.

* فعالیت همه اصناف و مشاغل تا روز شنبه  تعطیل می باشد به استثنای سوپر مارکت، لبنیاتی، نانوایی، میوه فروشی، قصابی، مرغ و ماهی، تجهیزات پزشکی، عطاری، اغذیه، ساندویچ و پیتزا به صورت بیرون بر، رستوران و چلوکباب به صورت فقط بیرون بر و بدون پذیرش مشتری، ظروف یکبار مصرف، عینک فروشی، اجیل فروش و برنج فروش و شیرینی فروش، بخش ارزاق عمومی فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای

* تالارهای پذیرایی، پاساژها و بازارهای سر بسته شهر بازی ها و نمایشگاههای عمومی و تخصصی تعطیل می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه