English

سرهنگ محمد قانعی‌ نژاد:

بیش از ۶ هزار خودرو غیربومی در جاده‌ های خراسان‌ رضوی جریمه شدند

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی عنوان کرد: برخی در اجرای این طرح با پلیس همراهی لازم را دارند اما عده ای اصرار به تردد و ورود به شهرها را دارند.

بیش از ۶ هزار خودرو غیربومی در جاده‌ های خراسان‌ رضوی جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ محمد قانعی‌ نژاد جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی عنوان کرد: مالکان ۶ هزار و ۷۶۶ دستگاه خودرو غیربومی دیروز در جاده های خراسان رضوی جریمه شدند.

سرهنگ محمد قانعی‌ نژاد در ادامه این خبر اظهار کرد: مالکان پنج هزار و ۲۷۰ دستگاه خودرو از این تعداد به صورت هوشمند توسط دوربین و بقیه توسط پلیس جریمه شده‌ اند.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی همچنین گفت: رانندگان هزار و ۹۷۷ دستگاه خودرو غیربومی نیز دیروز از ورودی شهرهای استان بازگردانده شدند و پلیس نیز به رانندگان ۲ هزار و ۷۷۲ دستگاه خودرو غیربومی تذکر داد.

وی به کاهش ترددها با اجرای طرح منع سفر به خراسان رضوی از دیروز اشاره نمود و تصریح کرد: برخی در اجرای این طرح با پلیس همراهی لازم را دارند اما عده ای اصرار به تردد و ورود به شهرها را دارند.

قانعی‌ نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: فقط خودروهای دارای مجوز درمانی، خودروهای باربری و حمل و نقل عمومی اجازه تردد دارند و از ورود سایر خودروها به شهرهای استان جلوگیری می‌ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه