English

ابراهیم نصری:

طرح آزمایشی مدیریت سرعت در جاده‌های خراسان رضوی اجرا خواهد شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد: این طرح با بهره گیری از مشاور بین المللی از سوی سازمان بهداشت جهانی در جهت کاهش تصادفات در کشور انجام می گیرد.

طرح آزمایشی مدیریت سرعت در جاده‌های خراسان رضوی اجرا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به صورت ویدیوکنفرانس اعلام کرد: طرح آزمایشی مدیریت سرعت همزمان با ۲ استان دیگر در خراسان رضوی آغاز شد.

ابراهیم نصری در ادامه افزود: علاوه بر اجرای طرح آزمایشی مدیریت سرعت در جاده‌های خراسان رضوی بر چهار جاده در استان‌های اصفهان و مرکزی، ۲محور چناران- قوچان - فاروج و نیشابور - سبزوار - کاهک محل اجرای پایلوت طرح کاهش تصادفات در خراسان رضوی هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: پس از اجرای برنامه‌های آموزشی، جمع آوری و تحلیل داده‌های ترافیکی و سرعت در این ۲محور در دستور کار قرار می‌گیرد و پس از این موارد، مرحله اجرا در قالب اعمال قانون، اقدامات مهندسی و بازاریابی اجتماعی به اجرا درمی‌آید.

 وی در مورد مشاور طرح عنوان کرد: طرح مدیریت سرعت مشاور بین المللی داشته و از سوی سازمان بهداشت جهانی در کشور اجرا می‌شود.

ابراهیم نصری در مورد ارزش این طرح در کاهش تصادفات در جاده های خراسان رضوی تصریح کرد: ایجاد حفاظ و علائم جاده‌ای در قالب اقدامات مهندسی، اعمال قانون متخلفان با ارسال سریع پیامک و اعمال قانون متخلفان تکراری در بخش اعمال قانون و اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص تصادفات به عنوان بازاریابی اجتماعی در قالب کاهش سرعت توسط متولیان جاده‌ای اجرا می‌شود و نتایج طرح به سایر استان‌ها تعمیم داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه