English

فرهاد عرب خبر داد:

برگزاری مراسم عزاداری محرم در ۱۳ امامزاده شهرستان شهرضا / توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز 13 امامزاده شهرستان شهرضا خبر داد.

برگزاری مراسم عزاداری محرم در 13 امامزاده شهرستان شهرضا / توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد عرب با بیان اینکه این امامزادگان دارای فضای باز مناسب برای برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، گفت: برنامه ویژه این ایام با حضور بیش از دو هزار نفر در فضای باز امامزاده شاهرضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در شهرستان شهرضا اظهار داشت: این طرح در 13 بقعه شهرستان در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم بسیار مورد توجه است، گفت: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ورودی‌های امامزاده انجام می‌شود.

وی در خصوص روند توزیع نذری در این ایام نیز ابراز داشت: توزیع نذری به صورت بسته بندی انجام می‌شود و تنها غذای گرم و آب معدنی بین عزاداران توزیع می‌شود.

عرب با اشاره به اینکه طرح «شمیم حسینی» نیز در شهرستان شهرضا اجرایی شده است، اضافه کرد: از محل در آمد موقوفات با نیت روضه امام حسین (ع)  30 میلیون تومان بین هیئات مذهبی مساجد و بقاع متبرکه شهرستان برای تامین مایحتاج مورد نیاز برای طبخ نذری توزیع شد.

وی گفت: برای هر هیئت مذهبی در امامزادگان دو میلیون تومان و برای هیئات مذهبی مساجد برای هر کدام یک میلیون تومان در نظر گرفته شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با بیان اینکه برای روزهای تاسوعا و عاشورا نیز هیئات مذهبی طبخ غذا و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند را در دستور کار دارند، ابراز داشت: برای این امر طبخ 9 هزار پرس غذا در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه