English

تولید ۴۸ محتوای ویژه فضای مجازی به چهار زبان مختلف

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به پخش مستقیم حرم امام حسین علیه السلام از صفحه عربی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی گفت: تولید 14 کلیپ به زبان‌های اردو، عربی و انگلیسی، 12 ویژه برنامه به زبان تایی، 22 استوری موشن به زبان عربی و اردو از فعالیت‌های اداره امور بین‌الملل برای دهه اول محرم است.

تولید ۴۸ محتوای ویژه فضای مجازی به چهار زبان مختلف

به گزارش خبرگزاری موج قم، کمال ثریا اردکانی با اشاره به برنامه‌های رسانه‌ای اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ماه محرم ۱۴۴۳، اظهار کرد: پخش مستقیم مراسم تعویض پرچم از صفحات عربی، اردو و انگلیسی اداره امور بین الملل مورد استقبال مخاطبان بین المللی قرار گرفته است.

وی افزود: پخش مستقیم کربلای معلی هر شب ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران از صفحه رسمی اینستاگرام ( بخش عربی) به آدرس  haramqom.arabic@ از دیگر برنامه های رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت است که از اول محرم آغاز و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به تولیدات فضای مجازی ابراز کرد: تولید مجموعه کلیپ “حسینی راسته” در ۱۰ قسمت به زبان اردو انجام شده و شب‌های دهه اول محرم از صفحات مجازی امور بین الملل منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ ویژه برنامه ماه محرم به زبان تایی تولید شده و پخش مستقیم آن از صفحه تایی حرم مطهر در طول دهه اول ماه محرم با استقبال ویژه مخاطبین تایی زبان مواجه شده است.

اردکانی افزود: تولید ۲۰ استوری با محتوای امر به معروف و نهی از منکر از کلام امام حسین علیه السلام به زبان عربی و اردو، تولید استوری موشن متناسب با ایام دهه اول محرم به زبان عربی و اردو، تولید دو کلیپ ویژه به زبان انگلیسی و دو کلیپ به زبان عربی برای دهه اول ماه محرم از دیگر تولیدات فضای مجازی اداره امور بین الملل آستان مقدس بانوی کرامت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی