English

پخش زنده مراسم شب‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه اول محرم

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم سخنرانی و مداحی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد داشت.

پخش زنده مراسم شب‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه اول محرم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی موسویان در گفت‌وگویی از تولیدات اداره رسانه و فضای مجازی حرم ویژه ماه محرم خبر داد و اظهار کرد: روزانه بیش از سه کلیپ برای پخش از تلوزیون های شهری حرم مطهر با موضوع محرم، شهدا، عزاداری و مطالب معارفی تولید می‌شود.

وی افزود: تولید کلیپ، عکس نوشت، استوری موشن، پادکست و کلیپ نوای کریمه به صورت روزانه برای انتشار در صفحات و کانال‌های آستان مقدس بانوی کرامت به نشانی astanqom از فعالیتهای ویژه ماه محرم در اداره رسانه و فضای مجازی حرم است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به پخش مراسم برگزار شده در حرم در شبکه‌های استانی و کشوری گفت: سخنرانی و مداحی شب‌های حرم هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه استانی قم، رادیو معارف و تلوزیون اینترنتی و صفحات مجازی آستان بعد از نماز عشا به صورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر در دهه اول محرم تولید ویژه برنامه به زبان عربی توسط مؤسسه اسلام اصیل برای پخش از شبکه اینترنتی اسلام اصیل است.

موسویان ادامه داد: از اول تا هشتم محرم هر روز ظهر ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۲:۳۰ ویژه برنامه «حسینیم» در حرم مطهر بانوی کرامت تولید و از رادیو معارف به صورت زنده منعکس می شود و این ویژه برنامه در روزهای تاسوعاو عاشورا از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

وی گفت: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها صبح جمعه ۲۲ مراداماه ساعت ۹ صبح از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه قم به صورت زنده پخش می شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دعای ندبه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی حسن شالبافان جمعه ۲۲ مردادماه از شبکه دو و شبکه استانی قم به صورت زنده از ساعت ۶ صبح به روی آنتن خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه