English

برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) محافل معارفی هفته جاری را با حضور سخنرانان و مداحان در قبل از نماز ظهر، قبل از نماز عصر و بعد از نماز عشا دنبال می‌کند.

برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم قبل از نماز ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام بهزادی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام تاجیک و مداحی حسن شالبافان به همراه آیین سیاهپوش کردن ضریح مطهر، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حجت‌الله جمشیدی، سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بخشنده و مداحی مهدی افراز، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام المسلمین هدایت و مداحی علیرضا زنگی، پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و مداحی علی صادقی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ابهری و مداحی علی بهادری برگزار خواهد شد.

سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز شنبه توسط حجت‌الاسلام کمیل پهلوان‌زاده، از یک شنبه تا چهارشنبه توسط حجج‌اسلام والمسلمین اعوانی، حاج ابوالقاسم، حسین عباسی تربتی و روح الله اخوی و جمعه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین عرفان برپا می‌شود و دوشنبه عصر آیین تعویض پرچم با مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای مهدی کلانترزاده و عصر پنجشنبه نیز مراسم انس با قرآن کریم طبق روال هر هفته برگزار خواهد شد.  

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میرشفیعی و فرحزاد و از دوشنبه تا آخر هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری دنبال خواهد شد و مداح شب‌های حرم مطهر نیز از دوشنبه تا جمعه عباس حیدرزاده و سیدعلی حسینی نژاد خواهند بود.

همچنین هر روز ظهر بعد از نماز عصر از شنبه تا دوشنبه زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها توسط عباس جوشقانیان، علی اصغر اسکندری و حجت‌الاسلام خورشیدی و از سه شنبه تا جمعه زیارت عاشورا توسط مجید دلشادفر، جواد برزگر، سیدحسین جعفری نژاد و حسن مالکی نژد قرائت خواهد شد.

سه شنبه شب دعای توسل به همت هیأت جانبازان استان قم، پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای عباس حیدرزاده و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام شهیدی و صبح جمعه دعای ندبه با سخنرانی و قرائت حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی دنبال خواهد شد.

از جمله برنامه‌های رسانه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در هفته جاری قرائت زیارت حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما در تاریخ یک شنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن است و همچنین مناجات سحرگاهی حرم مطهر در قالب برنامه ضیافت دوست هر روز ساعت ۳ بامداد از شبکه سه سیما دنبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه