English

کلیم اله وثوقی خبر داد:

صدور بیش از ۱۱ هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 4 ماهه نخست امسال بیش از 11 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در سطح استان صادر شده است.

صدور بیش از 11 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: در4 ماه گذشته 11 هزارو 755 برگ معاینه فنی صادر شده است.

وی از فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان خبر داد و افزود: در مدت یاد شده 13هزارو 756 وسیله نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که حدود 85 درصد آنها در آزمون های معاینه فنی قبول و گواهی معاینه فنی را دریافت کرده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده را 2 هزار مورد عنوان کرد و گفت: هزارو 442 دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش یافته است.

وثوقی افزود: از 13 هزارو 756 دستگاه ناوگان سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان 10 هزارو 313 دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

وی بیان کرد: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می شوند می توانند کمک موثری به شهرها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه