English

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی:

منتخبین قشم برای مهار کرونا اقدام اجرایی کنند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: برخی ها با انتقاد از وضعیت بهداشت و واکسیناسیون، آرای خود را کسب کردند و حالا که انتخابات تمامی بخش ها به پایان رسده وقت آن رسیده که وارد فاز اجرایی شوند.

منتخبین قشم برای مهار کرونا اقدام اجرایی کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم، اظهار داشت: سیاسی کردن مسائل مربوط به بهداشت و درمان به صلاح هیچ کس نیست و نباید با انتقاد نادرست از کادر درمان، زحمت های این افراد را زیر سوال برده شود.
حاجبی گفت: ضعف هایی در عملکرد علوم پزشکی استان و قشم وجود دارد اما باعث نمی شود در مورد فعالیت شبانه‌روزی و زحمات کادر درمان بیمارستان خلاف واقع بیان شود.
وی اضافه کرد: در مورد واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۱۸ سال در صورت تایید شبکه بهداشت و درمان، مصلی شهر قشم در اختیار این امر مهم قرار گیرد.
امام جمعه قشم بیان کرد: پیشگیری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همه مداحان و سخنرانان مراسم محرم سفارش شده و مقرر است مراسم محرم امسال در کمترین زمان ممکن، با فاصله گذاری مناسب، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و در فضای باز انجام شود.
حاجبی تصریح کرد: در بحث تامین اقلام مورد نیاز و معیشت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا نیز کمیته‌ای با حضور فرماندار و فرماندهی سپاه تشکیل می‌شود و با تشکیل این کمیته، از ظرفیت خیران، ادارات و نهادها برای اهدای بسته‌های معیشتی استفاده خواهد شد.
وی تاکید کرد که در صورت اهمال کاری، مسوولانی که نتوانند به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، باید از مسند قدرت کناره گیری کنند!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه