English

رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی‌های مخابرات کردستان است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی‌های منطقه به منظور جلب رضایت و رعایت اصل مشتری‌مداری است که تمام این مجموعه در این راستا گام‌های بلند و مثمرثمری برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی‌های مخابرات کردستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های کردستان اظهار داشت: در سال جاری به منظور دریافت، رسیدگی و تحلیل نقطه نظرات مردم در خصوص مسائل مخابراتی و مشکلات احتمالی، با 420 نفر از شهروندان متقاضی، به صورت چهره به چهره دیدار و یا ارتباط تلفنی داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مشتریان و شهروندان به عنوان یکی از سرمایه اصلی شرکت مخابرات ایران و به تبع در منطقه کردستان به شمار می‌آیند، گفت: دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسی شده از سوی آنان می‌تواند یاری‌رسان مجموعه در شناسایی نقاط ضعف و تقویت فرصت‌ها باشد.

حکمت اعلام کرد: در بخشی از این ارتباط که در حوزه برون‌سازمانی به دو صورت چهره به چهره و تلفنی انجام شده است، به نوع و کیفیتِ خدمات و محصولات مخابراتی در سه حوزه تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا از سوی مشتریان در نقاط مختلف استان اشاره شده است.

 وی همچنین اظهار داشت: درحوزه درون‌سازمانی نیز مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی پرسنل شاغل، بازنشستگان و پیمانکاران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام مسائل و نقطه نظرات مطرح شده با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط در هر بخش مورد ارزیابی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: درصد چشمگیری از این دیدارها به نتیجه مطلوب و بخشی دیگر نیز به واسطه پیگیری در راستای انجام و حل آن در دست اقدام است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه درگاه‌های مختلفی به منظور ارتباط شهروندان و مشتریان به صورت غیر حضوری فراهم شده است، افزود: به دلیل شرایط موجود در جامعه و شیوع اپیدمی کرونا، به صورت مدون نظرات و پیشنهادات ثبت شده شهروندان در این درگاه‌ها پایش و رسیدگی خواهند شد.

حکمت یادآور شد: رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی‌های منطقه به منظور جلب رضایت و رعایت اصل مشتری‌مداری است که تمام این مجموعه در این راستا گام‌های بلند و مثمرثمری برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • طهماسبی

    سلام روستای سورال دسترسی به اینترنت ندارد لطفا حل کنید مشکل را

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی