English

در چهار ماهه نخست سال محقق شد؛

افزایش ۷۶ درصدی پهلوگیری شناورها در بنادر شرق هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان از رشد 76 درصدی آمار پهلوگیری شناورها و تردد کامیون های ورودی طی چهار ماهه نخست سال در بندر شهید باهنر و شرق استان خبر داد.

افزایش ۷۶ درصدی پهلوگیری شناورها در بنادر شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی  مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به رشد 76 درصدی پهلودهی شناورها در همسنجی با مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: فعالیت در بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان بی وقفه و با سرعت درحال انجام است و با تدابیر اتخاذ شده کالاها در کمترین زمان ممکن بارگیری و پس از اجرای فرایند قانونی به سمت بازارهای هدف روانه می شوند.
وی ایمنی و آبخور مناسب حوضچه ها را از عوامل مهم در پهلوگیری انواع کشتی های تجاری اقیانوس پیما، موتور لنج های سنتی دانست و گفت: طی مدت یاد شده از ۳ هزار و ۱۲۳ فروند شناور ورودی به این بنادر ۱۴۴ فروند بالای هزار تن و ۲ هزار و ۹۷۹ فروند زیر هزار تن می باشد.
این مسئول در خصوص تردد کامیون های حامل کالای صادراتی افزود: با افزایش ظرفیت های تجاری این بنادر از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۶ هزار و ۹۹۵ کامیون به بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان تردد داشته اند که در این بخش رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.
لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر با آبخور ۱۱/۵متر از امکان پهلوگیری انواع شناورهای باری و مسافری برخوردار می باشد این بندر با ۵ بندر در زیر مجموعه خود (بنادر شرق استان) دارای ظرفیت ها و امکانات مناسب و متنوعی در زمینه تجارت و بازرگانی دریایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه