English

محمد حسینی تختی:

بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در بندر شهید حقانی کشف شد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از کشف ۱۱ کیلو و ۲۵۶ گرم مواد مخدر حشیش در ورودی بندر مسافری شهیدحقانی خبر داد.

بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در بندر شهید حقانی کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت بندر شهید حقانی با هدف جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ ،حفظ نظم و امنیت، حین گشت های روزانه امنیتی و کنترل خودروها و افراد متردد، به شخصی که قصد ورود را داشت مشکوک شده و پس از بازرسی های بعمل آمده مقدار ۱۱ کیلو و ۲۵۶ گرم مواد مخدر از نوع حشیش  از وی کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: طی بازجویی های بعمل آمده وی قصد عزیمت به جزیره قشم را داشته که با هوشیاری مامورین یگان حفاظت بندر، مواد مخدر جاسازی شده در لباس و ساک در دست وی کشف می شود و  پس از بازداشت و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ که قصد جابجایی مواد مخدر در بنادر را دارند گفت: ماموران یگان حفاظت به صورت شبانه روز با پایش و نظارت مبادی ورودی و خروجی با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهند کرد. 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه