English

در بندر شهید باهنر انجام شد؛

ارتقا استاندارد سازی ۴ باب انبار نگهداشت کالا

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نوسازی 4 باب انبار مطابق با استانداردها و متدها بروز با کاهش حداکثری مصرف انرژی در بندر شهید باهنر خبر داد.

ارتقا استاندارد سازی 4 باب انبار نگهداشت کالا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره نقش مهم و کار آمد انبارها در زنجیره تامین و انبارش کالاها اظهار داشت: لزوم توجه به ایمنی و سلامت کالا در مدت انبارش و نیز تجهیز و استانداردسازی همواره مورد توجه بوده است.
وی گفت: از این رو نوسازی 4 باب انبار در بندرشهید باهنر با مساحت 16 هزار مترمربع در دستور کارقرار گرفت.
محمدحسینی تختی اظهار داشت: نوسازی انبارهای مذکور براساس نقشه راهی به انجام رسید که علاوه بر ارتقاظرفیت انبارش انواع کالا اعم از فله و جنرال کارگو به میزان ۶۰ هزار تن بتوان با بهره گیری از متدهای روز، صرفه جویی قابل توجهی از حیث حامل های انرژی در آن صورت گیرد این مسوول به لزوم تطبیق انبارها با تکنولوژی روز اشاره داشت و تصریح کرد: طراحی ویژه  این انبارها به گونه ای است که در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی حاکم بر شهر بندرعباس در طول سال، امکان نگهداری انواع کالها با هرنوع شرایط دمایی در آن مهیا است.
وی ادامه داد: این انبارها مجهز به سیستم های اعلام و اطفا حریق شامل، شیلنگ های آب تحت فشار، خاموش کننده های متناسب با نوع کالاها است که ملزومات مورد اشاره در اماکن مختلف و در دسترس و همچنین سیستم روشنایی با مصرف حداقل انرژی نیز در آن جانمایی شده است.
لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر دارای۶  باب انبار فعال  مسقف بوده که در مجموع قابلیت نگهداری ۹۰ هزارتن کالا در آن فراهم است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه