English

افتتاح اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از افتتاح نخستین ساختمان مرجع دریایی بندر جاسک در راستای افزایش ضریب ایمنی شناورها با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در آیینی که به صورت ویدئو کنفرانس به حضور رییس جمهور ، وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد گفت: این پروژه از بزرگترین ساختمان های مرجع دریایی در کشور می باشد که در ۵ طبقه با زیربنای ۶۱۷ مترمربع و ارتفاع برج  ۲۵ متر با  اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در مدت ۲۴ ماه  به بهره برداری رسید.
این مقام مسول عنوان کرد: از مزایای این پروژه، بهره مندی از تجهیزات نوین در خدمات ناوبری و لجستیکی انواع شناورها، در سطوح مختلف بین المللی قرار دارد. 
محمد حسینی ابراز داشت: ساختمان مرجع دریایی با زیرساخت مهندسی دقیق و رعایت الزامات سازه ای کاملا استاندارد و با استقرار بخش های از جمله برج مراقبت، کادر و پلیس، جستجو و نجات دریایی و بخش اداری دریایی شامل ۵ طبقه در اسکله اداره بندر جاسک که در نوع خود از بهترین امکانات و زیر ساخت ها بهره مند است. 
لازم بذکر است بندر چند منظوره جاسک با عمق حوضچه 4.4 نسبت به cd، طول اسکله ۵۲۰ متر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است و امکان صادرات محصولات شیلاتی و کشاورزی منطقه به کشورهای حاشیه خلیج فارس از امتیازات مناسبی بهره مند می باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه