English

با افزایش تعداد مبتلایان کرونا:

سایه سنگین سیاهی کرونا بر سر مازندران

با افزایش تعداد مبتلایان کرونا در مازندران، تب کرونا در استان بالاتر ررفت و سایه سیاهی کرونا بر سر مازندران سنگینی می کند.

سایه سنگین سیاهی کرونا بر سر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با افزایش تعداد مبتلایان کرونا در مازندران، تب کرونا در استان سوزان‌تر شده است و هر روز شاهد حضور پرشماری از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هستیم.

با بستری 776 بیمار تازه مبتلا به کرونا، دیروز در بیمارستان‌های مازندران، تعداد بستری شدگان این بیماری در استان به 3983 نفر رسید.

افزایش مسافرت‌ها به استان در تعطیلات تابستان، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور در مهمانی‌ها و تجمعات از دلایل افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان مازندران است.

برخی از کادر درمان با اشاره به اینکه عوامل کادر درمان استان از زمان شروع کرونا تاکنون در مراکز درمانی حضوری فعال داشته اند اظهار داشتند که وضعیت مازندران از قرمز در حال تبدیل به وضعیت سیاه است.

آنها با بیان اینکه از بی توجهی مردم خسته شده اند از مردم خواستند تمام توان خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختصاص دهند و حتماً ماسک بزنند و از تردد بی مورد در خیابان‌ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه