English

سید مصطفی علوی خبر داد:

مصرف حدود ۲ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در شهرستان صنعتی مبارکه

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مصرف حدود 2 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در شهرستان صنعتی مبارکه ازابتدای سال تا کنون خبر داد.

مصرف حدود 2 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در شهرستان صنعتی مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و 833میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح شهرستان مبارکه به مصرف رسیده است.

وی افزود:شهرستان مبارکه با داشتن123 مشترک عمده صنعتی یکی از مصرف کنندگان بزرگ گاز طبیعی در سطح استان می باشد که در 4ماهه سالجاری حدود دو میلیارد متر مکعب گاز  در این شهرستان به مصرف رسیده است .

سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در این خصوص، گفت: حدود 60 هزار مشترک شامل؛50 هزار و 381مشترک شهری وبیش از 9هزار مشترک روستایی در شهرستان مبارکه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و در حال حاضر 33هزار انشعاب در این شبکه نصب گردیده است.

وی، مصرف گاز در شهرهای مبارکه را بیش از یک میلیارد و 827میلیون متر مکعب و مصرف گاز در روستاهای تابعه این شهرستان را 494 میلیون متر مکعب از ابتدای سال جاری تا کنون عنوان کرد و گفت: متراژ کل شبکه تغذیه و توزیع این شهرستان 944 کیلومتر است که شامل؛ 546 کیلومتر شبکه فلزی و 398 کیلومتر شبکه پلی اتیلن می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین تعداد ایستگاه‌های گازرسانی مستقر در این شهرستان را  103 ایستگاه برشمرد و افزود:مجموعه ایستگاه های فولاد مبارکه ، ایستگاه 600 هزاری رینگ اصفهان بزرگ و ایستگاه 320 هزاری نیروگاه چهلستون از مهمترین ایستگاه های گازرسانی این شهرستان می باشند.

علوی، بیان داشت: گازرسانی مستمر و پایدار به شهرستان مبارکه به دلیل وجود صنایع بزرگ و استراتژیک بسیار مهم است و این شرکت علی رغم برخی مشکلات که در فصول سرد سال به علت افت فشار گاز و برودت هوا ایجاد می شود، گازرسانی مستمر به این شهرستان و بویژه صنایع آن را انجام داده است.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با ذکر مطالب فوق در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان مبارکه از زحمات آقای وحید بهفر رئیس سابق این اداره تقدیر و آقای مجید ضیافت را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی نمود و در پایان نیز از ایستگاه 200 هزار مترمکعبی مبارکه بازدید کرد و ضمن تشکر از سیناگرجی رییس تعمیرات این اداره در راستای پیگیری‌ و نظارت مستقیم بر فرآیند عملیات اجرایی این ایستگاه خواستار رفع هرچه سریعتر موانع و مشکلات راه اندازی آن گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه