English

سید مصطفی علوی خبر داد:

جذب بیش از ۴۲ هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از جذب بیش از 42 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان اصفهان خبر داد.

جذب بیش از 42 هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری 42 هزار و 201 مشترک جدید گاز طبیعی در استان اصفهان جذب شدند.

وی اضافه کرد: اشتراک پذیری های جدیدی که در سال جاری در استان انجام شده بیش از 37 هزار و 828 مورد خانگی، 743 مورد صنعتی و 3هزار و 634 مورد نیز مربوط به بخش عمومی است.

علوی، ضریب نفود گاز طبیعی در استان اصفهان را در حوزه شهری 100 درصد و در حوزه روستایی 99.08 درصد بیان کرد و افزود: استان اصفهان  شامل 110شهر است که تمامی شهرها و تعداد 1060 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین و برخورداری جمعیت بالای استان  از نعمت گاز طبیعی لازم است تا همه مشترکین عزیز نسبت به رعایت  مصرف منطقی، همکاری لازم را با این شرکت داشته  تا تداوم استفاده  از گاز  در تمامی بخش ها فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان منظور از مصرف منطقی و بهینه  گاز طبیعی را  استفاده بجا و مناسب از گاز دانست  و افزود:   در صورت عدم حضور در  منزل، وسیله گرمایشی راخاموش کنیم، یا در ادارات؛ در پایان ساعت کاری و روزهای تعطیل، نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه