English

ایوب مهدوی فرد عنوان کرد؛

مجموعه شیوا حامی فرهنگ و هنر هرمزگان/ ۴۰ سال تلاش برای تحقق مسئولیت های اجتماعی

مدیرعامل مجموعه شیوا در چهلمین سالگرد این مجموعه ضمن بیان اینکه مجموعه شیوا حمایت از فعالیت های خیرخواهانه را وظیفه خود می داند، گفت: سعی کردیم همواره حامی هنر و فرهنگ هرمزگان باشیم و با استفاده از هنرمندان بومی در تبلیغات خود، الگوی باشیم برای سایر برندهای مطرح استان.

مجموعه شیوا حامی فرهنگ و هنر هرمزگان/ ۴۰ سال تلاش برای تحقق مسئولیت های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایوب مهدوی فرد مدیرعامل مجموعه شیوا در مراسم گرامی داشت چهلمین سالروز تاسیس این مجموعه ضمن بیان اینکه مجموعه شیوا سعی کرده است تا تمامی نیازمندی های دکوراسیون منزل را زیر یک سقف جمع آوری کند،  گفت: این مجموعه با شعار (خانه رویایی با شیوا)  سعی کرده است تا بهترین کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

وی عمل به مسئولیت های اجتماعی را یکی از دغدغه های 40 ساله این مجموعه بر شمرد و ادامه داد: خوشبختانه مجموعه شیوا توانسته در زمینه اشتغالزایی گام های بزرگ و موثری بردارد و برای بیش از 100 نفر اشتغالزایی کند که از این تعداد، 70 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به صورت غیر مستقیم از این مجموعه بهره مند شده اند.

مهدوی با بیان اینکه مجموعه شیوا داری هفت شعبه در بندرعباس و یک شعبه در شهرستان رودان است، افزود: این مجموعه سعی کرده است همواره حمایت از هنر و فرهنگ بومی را سر لوحه خود قرار دهد، در عصر حاضر که تبلیغات به سمت سلبریتی محور پیش رفته است، مجموعه شیوا با حمایت از هنرمندان بومی از جمله خالو قنبر که از پیشکسوتان موسیقی و هنر هرمزگان است،  تلاش کرده تا حسن نیت خود را به فرهنگ استان نشان دهد و تنها از هنرمندان بومی در تبلیغات خود استفاده کند.

وی گفت: سعی کردیم با استفاده از هنرمندان بومی در تبلیغات خود در واقع یک نهضت را شروع کنیم که این مسئله خود نوعی حرکت فرهنگی عظیمی است تا الگویی باشیم برای سایر برندهای مطرح استان در استفاده و حمایت از قشر فرهنگی چرا که فرهنگ غنی هرمزگان بهترین هنرمندان را در خود پرورش داده است و باید از هر آنچه در توانمان است برای حمایت از این عزیزان و فرهنگ استان استفاده کنیم.

مدیر عامل مجموعه شیوا اضافه کرد: این مجموعه نگاهی بومی دارد و تمرکز خود را بر ارائه خدمات و حمایت از بومیان هرمزگانی گذاشته است و علاوه بر فعالیت اقتصادی، در فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه نیز مشارکت دارد که می توان به حمایت از دانش آموزان کم بضاعت، همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، حمایت از کودکان سرطانی، اسپانسری تیم های ورزشی محلات، کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های این افراد،  نام برد.

وی ضمن اشاره به اینکه مجموعه شیوا فعالیت خود را از سال 60 در محدوده چهار راه سازمان آغاز کرده است، اذعان داشت: همانطو که گفته شد استراتژی ما این بوده است که در کنار فعالیت های اقتصادی، به فعالیت اجتماعی و فرهنگی نیز بپردازیم تا به گونه ای به مسئولیت اجتماعی خود نسبت به مردم عزیز هرمزگان عمل کنیم زیرا که از حمایت مردم این شهر و استان است که مجموعه شیوا  به جایگاه امروز  رسیده است، ما خود را مدیون این مردم می دانیم.

مدیرعامل مجموعه شیوا در ادامه به برنامه های توسعه ای این مجموعه اشاره و بیان کرد: مجموعه شیوا همواره سعی کرده است بهترین برندهای داخلی را برای عرضه به مشتریان خود به خدمت بگیرد و از 10 برند برتر تولیدات فرش، مبل و... در کشور در مجموعه خود استفاده کند، در نظر داریم در آینده نزدیک کسب و کار خود را توسعه و برند خود را راه اندازی کنیم و صادرات محصولات خود از جمله فرش، را در برنامه جا دهیم.

مهدوی در پایان تشریح کرد: این مجموعه سعی دارد با همکاری بانک ها فروش اقساطی 20 تا 22 ماهه با قیمت درب کارخانه را در استان پیاده کند تا کمک حال شهروندان در شرایط بد اقتصادی پیش رو باشد و اندکی از بار مشکلات مردم را کم کند همچنین به مناسبت سالگرد 40 سالگی مجموعه شیوا در نظر داریم به مدت 40 روز به قید قرعه هر شب به یکی از عزیزان که از این مجموعه خرید می کنند جوایزی را اهدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه