English

آیا ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت بازسازی می شود؟

جلسه هماهنگی و پیگیری بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت در روز یکشنبه 7 مرداد ماه برگزار شد.

آیا ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت بازسازی می شود؟

به گزارش موج، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، جلسه هماهنگی و پیگیری بازسازی ساختمان موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود عزیزی رئیس هیات مدیره  و سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه روز یکشنبه 7 مردادماه در این معاونت برگزار شد.

هنرمندان+پیشکسوت

 

در این نشست معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره حامی هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت است که عمری را صرف اعتلای فرهنگ و هنر کشور کرده‌اند.

کاراندیش در ادامه افزود: معاونت توسعه و مدیریت وزارت ارشاد در موضوع بازسازی ساختمان موسسه نیز تمام تلاش خود را همچون گذشته برای حل و فصل مشکلات انجام خواهد داد.

در این جلسه عزیزی هنرمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون  به نمایندگی از اعضای موسسه از زحمات و پیگیری‌های کاراندیش، مدیران ذیربط و همکارانشان برای بازسازی ساختمان تشکر کرد و در ادامه نیز عظیمی گزارشی از آخرین وضعیت موجود و موانع و مشکلات بوجود آمده در مسیر بازسازی ارائه و خواستار حمایت‌های دلسوزانه و مستمر کاراندیش همچون گذشته شد.

به گزارش موج، تابستان سال 1395 موسسه هنرمندان پیشکسوت به ساختمان جدیدی که گفته شد از سوی دولت خریداری شده است منتقل شد و با توجه به قدمت 50 ساله ساختمان نیاز به یکسری تعمیر و بازسازی داشت. آن زمان مدیران این موسسه با هماهنگی‌هایی که انجام داده بودند برای تعمیر و بازسازی اقدام کردند و در حال گرفتن مجوز بودند که ساختمان پلمب شد و بعد با فک پلمب در طول یک سال بعد از آن اقدامات نهایی برای انتقال سند و قطعی شدن خرید این ساختمان، در وزارت فرهنگ روند بازسازی دنبال شد.

این نشست روز یکشنبه ٧ مرداد ٩٧ در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع تشکیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی