English

آمادگی مدارس قم برای آموزش حضوری و یا غیرحضوری

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم از آمادگی مدارس قم برای آموزش حضوری و یا غیرحضوری خبرداد.

آمادگی مدارس قم برای آموزش حضوری و یا غیرحضوری

به گزارش خبرگزاری موج قم، مریم السادات پناهنده، افزود: اگر آموزش حضوری باشد، مهارت‌ها و فعالیت‌های عملکردی بهتر به دانش آموزان آموزش ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم به دلیل شیوع ویروس کرونا ،‌ آموزش‌وپرورش قم نیز تابع ستاد ملی کرونا می‌باشد و هر تصمیمی مبنی بر آموزش حضوری و یا مجازی اتخاذ شود، در مدارس قم نیز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار مرکز بهداشت استان،‌ بیش از ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مدارس قم در فصل امتحانات رعایت می‌شود.

پناهنده تاکید کرد: برای سال تحصیلی آینده تمهیدات لازم اندیشیده و برنامه‌ریزی‌شده  است و امیدواریم حضور دانش آموزان که هویت مدرسه است را در مدارس شاهد باشیم.

وی با بیان این‌که دستورالعمل‌های آموزش حضوری دانش آموزان به مدارس ابلاغ شده است، گفت: با توجه به متراژ کلاس‌ها، دانش آموزان برای حضور در کلاس گروه‌بندی خواهند شد تا فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس رعایت شود.

در سال تحصیلی گذشته تعداد دانش آموزان با افزایش هشت ‌درصدی به حدود ۲۷۰ هزار نفر در مقاطع مختلف رسیده است؛ ۶۷۰ فضای فیزیکی و پنج هزار و ۸۰۰ کلاس درس آماده ‌شده و تعداد کد فضاهای آموزش‌وپرورش قم حدود یک‌هزار و ۳۰۰ واحد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه