English

با حضور مسئولان استانی شهرستان خمینی شهر انجام شد؛

افتتاح مدرسه خیر ساز شهید سید حسین مهدوی در محله هرستان

مدرسه خیر ساز شهید سید حسین مهدوی در محله هرستان با حضور مسئولان استانی شهرستان خمینی شهر افتتاح شد.

افتتاح مدرسه خیر ساز شهید سید حسین مهدوی در محله هرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس در آیین افتتاح مدرسه خبرساز شهید مهدوی محله هرستان در جمع مردم و مسئولان گفت: از ابتدای مسئولیت دغدغه فرهنگیان و وجود فضاهای آموزشی وجود داشته که پیگیر مسائل و مشکلات بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی از کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر خبرداد و افزود: با کمبود نیروی انسانی در مواجه هستیم و باید تدبیری برای این وضعیت اندیشه کرد.

وی از بانیان خیری که زمین مدرسه را برای ساخت فضای آموزشی قرار دادند تشکر کردو اظهار داشت: کاری که خیرین انجام دادند باقیات  الصالحاتی برای آنها محسوب می شود .

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان کرد: مدرسه به عنوان یک پایگاه اجتماعی محسوب می شود و کانون تربیتی هر محله به شمار می آید.

علی اصغر مومنیان یادآور شد: سال ها حافظه محوری بر مدارس حاکم‌ بوده و باید شعار آموزش تربیت محور در مدارس حکم فرما شود و جایگزین تفکر قبلی گردد.

وی بر این مساله که مسجد پایگاه فعالیت های فرهنگی یک‌محل است تاکید کرد و گفت: همانگونه که بزرگان و معتمدین محل در مساجد حضوری فعال دارند و مسجد محور فعالیت های مذهبی است ،لازم است همان افراد مدرسه را نیز به عنوان یک پایگاه فرهنگی حفظ کرد و آن را کانون برنامه های سیاسی، مذهبی، فرهنگی قرار دهیم.

معاونت آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه بیان کرد: ساخت یک مدرسه توسط خیرین عمل صالح محسوب می شود و جوانی که مال خود را صرف امر مدرسه سازی کرده باعث افتخار شهرستان است.

اسماعیلی از حضور مردم و تلاش های مسئولان جهت ساخت مدرسه تشکر و ابراز داشت:  چه نیکوست که این خیر بزرگوار از نامگذاری مدرسه به نام خود صرف نظر کرده و آن را به نام یکی از شهدای گرانقدر محل نامگذاری نموده است.

احمد رضا حیدری خیر مدرسه شهید مهدوی گفت: وطن خانه ما محسوب می شود و باید پای رشد و بالندگی آن ایستاد.

وی در ادامه افزود: محله هرستان با قدمتی طولانی و مردمانی سخت کوش در مقابل  مرارت‌ها و سختی ها ایستاد .

حیدری در خصوص مدرسه شهید مهدوی بیان کرد:سال ۹۶ مدرسه را تحویل گرفتیم و با تجهیزات کامل به اینده سازان تحویل دادیم.

وی در پایان از خیرین محل ومسئولان شهرستان در همکاری جهت ساخت و تکمیل مدرسه تشکرو قدر دانی کرد.

به گزارش موج؛ مدرسه خیر ساز شهید سید حسین مهدوی با متراژ 2510 متر مربع و  زیر بنای 903متر مربع دارای اتاق اداری، سالن اجتماعات،  کتابخانه و کارگاه و آزمایشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت و با حضور مسئولان شهرستان افتتاح گردید.

مدرسه شهید سید حسین مهدوی که احمدرضا حیدری 3 میلیارد تومان جهت ساخت مدرسه اهدا نموده ، با شش کلاس درس برای دوره آموزشی متوسطه اول به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه خیرساز 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه