English

نجات دو صیاد در آب‌های جزیره فارور هرمزگان

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: قایق صیادی در غرب استان شمال غرب جزیره فارور با 2 نفر سرنشین بعد از عملیات مشترک پنج ساعته نجات یافته و در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشتند.

نجات دو صیاد در آب‌های جزیره فارور هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح عملیات جستجو و نجات دریایی اظهار داشت: در ساعت 22:15 شب طی تماس مردمی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرعباس  (MRCC ) خبری مفقودی یک فروند قایق صیادی با 2 سرنشین اعلام شد.
مکی زاده گفت: بلافاصله ناجی ۱۹ از جزیره  کیش به همراه سه فروند قایق همیار ناجی  وطی  هماهنگی صورت گرفته ؛نیروی در یایی سپاه منطقه فارور و دریابانی نیز  به محل اعزام و عملیات مشترکی در منطقه آغاز شد.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از حدود پنج ساعت پایش منطقه حوالی ساعت سه بامداد قایق صیادی در هشت مایلی شمال غرب جزیره فارور توسط قایق همیار ناجی پیدا شده نفرات در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشتند.
به گفته وی، این قایق صیادی به دلیل نقص فنی در موتور حوالی  10 مایلی غرب جزیره فارور در شرایط نامساعد جوی قرارگرفته و دچار اضطرار شده بود که با اطلاع رسانی بموقع جامعه محلی و در یک عملیات مشترک جستجو و نجات دریایی نجات یافتند.
شایان ذکر است؛ استان هرمزگان 2 هزار و 200  کیلومتر نوار ساحلی و 14 جزیره را زیر پوشش دارد و از 36 ایستگاه همیار ناجی و 8 فروند شناور ناجی برای انجام عملیات های جستجو و نجات دریایی در این پهنه آبی بهره می برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه