English

آتش سوزی در بندر صیادی کنگ/ سه فروند لنج طعمه حریق شد

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سه فروند لنج ظهر امروز در بندر صیادی کنگ طعمه حریق شدند که با تلاش تیم های امدادی ازخشکی و دریا این آتش سوزی بطور کامل مهار گردید .

آتش سوزی در بندر صیادی کنگ/ سه فروند لنج طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح حادثه آتش سوزی سه فروند لنج صیادی اظهار داشت:مقارن ساعت 15 ظهر امروز دوشنبه 4 مرداد ماه گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک فروند لنج در بندرصیادی کنگ که بدلیل پهلوگیری فشرده لنج ها بواسطه شرایط جوی نامساعد اخیر، زبانه های آتش به دو لنج مجاور نیز سرایت کرده بود.
وی افزود: بلافاصله سه تیم امدادی متشکل از مدیریت بحران، آتش نشانی شهرداری بندرلنگه و کنگ از خشکی و شناور آتشخوار عاشورا و تیم همیاران ناجی از دریا وارده عمل شده و به منظور جلوگیری از تسری آتش به سایرشناورها اقدام به جداسازی و انتقال به محل امن درگوشه ای دیگر از حوضچه کردند.
مکی زاده گفت: با تلاش صورت گرفته پس از یک ساعت، آتش در سه فروند لنج به شکل کامل مهار و خنک سازی شناورها در حال انجام است.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت:حادثه مذکورخوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان احصاء و در وقت مقتضی به اطلاع عموم خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه