English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

کرمانشاه را در قاب سینما ماندگار کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی از مدیریت ارشد استان خواست بودجه مورد نیاز فیلم یا سریال مربوط به روز ملی کرمانشاه را تهیه کند تا بتوان در قالب هنر این روز مهم را در کشور ماندگار کرد.

کرمانشاه را در قاب سینما ماندگار کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از ۵ مرداد تحت عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشور، ابراز داشت: بهترین و ماندگارترین روش برای ثبت روز ملی کرمانشاه و توانمندی هایش  در قالب هنر به ویژه هنر سینما و تلویزیون است و در صورت حمایت حوزه استانداری کرمانشاه می توان به این مهم دست پیدا کرد.

بهرام فاضلی‌زاد در ادامه تأکید کرد: کودکان و نوجوانان به اقتضای سن خود درکی از شرایط کرمانشاه ندارند و ساخت یک انیمیشن و انعکاس آن در روز ملی کرمانشاه می‌تواند حس تعلق خاطر بیشتری را در آنها به وجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هم باید در کتب درسی خود به عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه بپردازد افزود: پیشنهاد می‌شود یکی از میدان‌ها و بلوارهای اصلی شهر هم به نام مرصاد نام‌گذاری شود و معاونت عمرانی استانداری هم این قضیه را در شهرستان‌های استان پیگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه