English

۳۰ هزار معلم و کادر آموزش و پرورش کرمانشاه واکسن کرونا دریافت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در مراسم نمادین آغاز واکسیناسیون فرهنگیان کرمانشاه از تزریق منظم واکسن کرونا طی حداکثر ده روز در دوز اول و آمادگی کامل برای دریافت دوز دوم تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

۳۰ هزار معلم و کادر آموزش و پرورش  کرمانشاه واکسن کرونا دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در حاشیه مراسم تزریق واکسن کرونا به معلمان کرمانشاهی در پاسخ به خبرنگار موج ، ابراز داشت: علاوه بر معلمان کلیه مدارس دولتی و غیردولتی، کارکنان فعال در بدنه آموزش و پرورش استان، کلیه پرسنل و سرایداران مدارس و حتی سرویس های مدارس که به نوعی با دانش آموزان در ارتباط هستند، در این دوره علیه ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

مجید یزدانپناه در ادامه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان کرمانشاه آمادگی کامل برای هرگونه راهکار وزارتخانه و به طبع ستاد ملی کرونا در خصوص نحوه برگزاری مدارس در مهرماه سال جاری را دارد، اظهار داشت: تاکنون تصمیمی مبنی بر واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال اتخاذ نشده اما در صورت تصویب، آمادگی کامل برای انجام این کار در مدارس را هم داریم.

۱/۵ میلیون معلم در سراسر کشور تا پایان هفته واکسن کرونا دریافت می کنند

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت از تزریق واکسن کرونا نیز که در مراسم تزریق واکسن کرونا به معلمان کرمانشاه حضور داشت از تزریق واکسن کرونا برای حدود ۱/۵ میلیون معلم در سطح کشور خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تزریق دوز اول واکسن کرونا معلمان و کادر اجرایی مدارس ظرف یک هفته تا 10 روز آینده به اتمام برسد و پس از آن تزریق دوز دوم شروع شود.

محمدمهدی گویا تاکید کرد: با توجه به این مهم که سرعت عمل در واکسیناسیون خیلی اهمیت دارد و از طرفی سرعت شیوع پیک جدید هم بالاتر رفته باید کار واکسیناسیون تسریع شود و امیدواریم در زمان کمی گروه های مختلف علیه بیماری واکسینه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه