English

محمد تاسمه:

۴۰ درصد جمعیت ملکشاهی واکسن کرونا تزریق کرده اند

فرماندارشهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه بطور تقریبی بیش از 40 درصد جمعیت ملکشاهی واکسن کرونا تزریق کرده اند،گفت: تاکنون 2 هزار و 460 نفرطبق سند ملی واکسیناسیون در این شهرستان واکسن کرونا تزریق کردند .

40 درصد جمعیت ملکشاهی واکسن کرونا تزریق کرده اند

محمد تاسمه فرماندارشهرستان ملکشاهی با بیان اینکه بیش از 90 درصد کادر بهداشت و درمان این شهرستان نیز واکسن کرونا تزریق کردند و واکسن نیز برای ارکان برگزاری انتخابات به شهرستان وارد شده است،افزود:به هر میزان که مردم از تزریق واکسن کرونا در شهرستان استقبال کنند، کاهش میزان بستری ها و فوتی ها کرونا را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی ، رعایت فاصله های اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات شلوغ باعث قطع زنجیره کرونا می شود،اظهار داشت:وضعیت زرد کرونا شهرستان نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل ها شود که در این راستا تیم های نظارتی با دقت بیشتری همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند.

فرماندارشهرستان ملکشاهی روند ابتلا به کرونا در ملکشاهی را کاهشی عنوان و تصریح کرد: کمتر از15 نفر در تیرماه در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند و از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ شخصی در شهرستان بر اثرابتلا به کرونا فوت ننموده است.

تاسمه با اشاره به اینکه با توجه به اینکه احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد اما در این شهرستان در حال حاضر هیچ بستری کرونا نداریم،خاطرنشان کرد:یک هزار و117 نفر از ابتدا شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند که برای همه این افراد خدمات مراقبت و رهگیری ارایه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از6 هزار تست از افراد مشکوک به کرونا در شهرستان گرفته شده است،گفت:در حال حاضر شهرستان ملکشاهی از لحاظ رنگ بندی کرونایی در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه