English

استاندار مازندران تأکید کرد:

میراث کتابخانه ای و کتابخوانی ارزشمندی برای آیندگان به یادگار بگذاریم

استاندار مازندران گفت: با تداوم برگزاری منظم جلسات و ارتقاء کیفیت مصوبات، میراث کتابخانه ای و کتابخوانی ارزشمندی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

میراث کتابخانه ای و کتابخوانی ارزشمندی برای آیندگان به یادگار بگذاریم

به گزارش خبرگزار موج مازندران، ​احمد حسین زادگان در شصت و یکمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ساخت کتابخانه و ترویج فرهنگ مطالعه در استان، اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی در خور تحسین برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه، مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته کردن برکت وجود مقدس امام رضا (ع) و کریمان اهل بیت (ع) در کشور عزیزمان ایران فراهم کرده است. ‎

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه ساخت کتابخانه و ترویج فرهنگ مطالعه در استان، ادامه داد: با تداوم برگزاری منظم جلسات و ارتقاء کیفیت مصوبات، میراث کتابخانه ای و کتابخوانی ارزشمندی برای آیندگان به یادگار بگذاریم و این دستاوردها را ادامه دهیم.

استاندار مازندران ضمن دعوت آحاد مردم فرهنگ دوست استان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ، از اقدام نهاد کتابخانه های عمومی برای برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی در خور تحسین برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه، مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته کردن برکت وجود مقدس امام رضا (ع) و کریمان اهل بیت (ع) در کشور عزیزمان ایران فراهم کرده است.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا علاوه بر پر کردن اوقات فراغت در ایام کرونایی، با زندگی و حیات اهل بیت (ع) آشنا شویم و خود را به سبک زندگی رضوی نزدیک کنیم و امیدواریم شهروندان مازندرانی با شرکت در این مسابقات علاوه بر کسب دانایی و آگاهی گام های مهمی در زمینه معنوی و مادی بردارند.

حسین زادگان در بخش دیگری درباره وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی مازندران، بیان داشت: ساخت کتابخانه ی مرکزی به دلیل اختلاف قیمت‌ ها در بخش زیرساخت و تجهیزات کمی به تأخیر افتاد ولی در دستور کار بوده و قرار است جلسه ای در چند روز آینده برگزار شود و با تغییر نرخ پیمان شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران؛ تصمیم گیری درباره تسریع در روند ساخت کتابخانه عمومی مرحوم میارنعیمی لاهو شهرستان کلاردشت، برنامه ریزی برای کلنگ زنی کتابخانه مرکزی آمل، تبیین یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای مشارکت ادارات و سازمان های استان، رسیدگی به مشکلات کتابخانه مرکزی مازندران و بررسی آخرین وضعیت پرداخت بدهی نیم درصد شهرداری ها از جمله دستور کار جلسه امروز انجمن کتابخانه های عمومی استان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه