English

فرماندار شهرستان اردکان؛

حمایت از خانواده زندانیان باقیات الصالحات است

جمعه های نیکوکاری با حضور مسئولین ارشد شهرستان اردکان برگزار گردید.

حمایت از خانواده زندانیان باقیات الصالحات است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان اردکان، حسین سبزواری مدیر کل زندانهای استان یزد با همراهی مصطفی پوردهقان فرماندار شهرستان اردکان، حجت الاسلام و المسلمین حسین حیدریان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، عابدی سرپرست زندان و حسین صالحی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان از منزل ۵ خانواده زندانیان بازدید به عمل آورد.

فرماندار شهرستان اردکان حمایت معنوی و مادی از خانواده زندانیان را باقیات الصالحات برشمرد و بیان داشت: تمام ارگانها با حمایت از خانواده زندانیان ضمن کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی می بایست در جهت محرومیت زدایی از این خانواده ها اقدام لازم به عمل آورده و دستگاه اجرایی اردکان در جهت خدمت به خانواده زندانیان آمادگی کامل دارد.

حسین سبزواری مدیر کل زندانهای استان یزد نیز با تقدیر از حضور مسئولین شهرستان اردکان در سرکشی از خانواده زندانیان اعتیاد را درد مشترک تمام خانواده‌ ها برشمرد و گفت :اعتیاد باعث ضعف اراده در رفع مشکلات زندگی فرد می شود و آثار روانی، اجتماعی و اقتصادی اعتیاد باعث از بین رفتن خوشبختی در یک خانواده می شود.

وی افزود:اعتیاد آسیب ها و معضلات فراوانی به بار می آورد و مبارزه با وابستگی به مواد مخدر باعث کاهش چرخه تکرار جرم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه