English

طرح بهاریه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد اجرا می شود

مدیر کل زندان ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بهاریه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.

طرح بهاریه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین سبزواری مدیر کل زندانهای یزد و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بهاریه به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: این طرح به همت ستاد دیه استان و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد، چند قدم مانده به  عید نوروز، تحت عنوان ”پویش بهاریه” ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

سبزواری در ادامه افزود: در  اجرای این پویش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، کانون مساجد استان یزد، اداره تبلیغات استان یزد، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس یزد، آستان مقدس امام زاده سید جعفر محمد، موزه حفظ آثار استان یزد نیز همکاری داشته و امیدواریم با مشارکت پر شور مردم شاهد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این ایام باشیم.

وی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و همینطور کمک برای آزادی این مددجویان و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود بیان نمود.

این مقام مسئول در ادامه از  از تبلیغات به صورت، پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب و تیزر های تبلیغاتی این پویش از صدا و سیما مرکز استان یزد پخش خواهد شد.

وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش، گفت: همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

مدیر کل زندانهای استان یزد در پایان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را از بند آزاد و آزادی را به آنها عیدی دهیم.

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر