English

حمایت کمیته امداد قم از ۳۲۱ فرزند یتیم سادات

مدیرکل کمیته امداد قم از حمایت کمیته امداد قم از 321 فرزند یتیم سادات خبرداد.

حمایت کمیته امداد قم از 321 فرزند یتیم سادات

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکبر میرشکار با اعلام اینکه اکنون ۲۷ هزار و ۶۱ حامی از حدود پنج هزار و ۶۰۱ فرزند نیازمند زیر ۱۸ سال حمایت می کنند اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۴ هزار تَن از آنها یتیم و سه هزار و ۸۴۳ تَن نیز محسنین هستند که در بین این افراد ۳۲۱ فرزند یتیم و محسنین سادات وجود دارد.

وی در ادامه گفت: هم اکنون شرایط اقتصادی کشور برای مردم به‌ویژه این خانواده‌ها سخت و دشوار شده است از این رو خواستار حمایت بیشتر از این فرزندان هستیم.

میرشکار با اشاره به‌لزوم توجه به‌این فرزندان در عیدغدیرخم افزود: فرزندان یتیم و محسنین سادات چشم انتظار کمک‌های مردم نیکوکار و خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به‌اینکه هر فرزند یتیم و محسنین دارای حساب بانکی اختصاصی است تاکید کرد: کمک‌های نقدی حامیان به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی آنها واریز می‌شود.

میرشکار ادامه داد مردم نوع دوست استان برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان محسنین، می توانند با شماره تلفن ۳۶۱۵۷ تماس بگیرند و از طریق راهنمایی و مشاوره کارشناسان این طرح فرزند یا فرزندان معنوی خود را انتخاب و حمایت کنند.

وی بیان کرد: افرادی که قصد دارند در این کار خداپسندانه شرکت کنند، می‌توانند عدد یک را به ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ ارسال نموده و یا با استفاده از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir به‌ثبت نام در این طرح ملی شرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه