English

آغاز خرید دام مازاد و قابل کشتار از عشایر

در راستای حمایت از بخش مولد و زحمت کش عشایر در شرایط سخت خشکسالی و بر اساس مجوز صادره از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، طرح خرید دام مازاد و قابل کشتار عشایر تحت عنوان طرح خشکسالی آغاز شد.

 آغاز خرید دام مازاد و قابل کشتار از عشایر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد؛ نادر سلیم مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد با اعلام خبر فوق گفت: در این راستا این اداره کل با اتخاذ تمهیدات لازم  در جهت اجرای این طرح و همچنین هماهنگی با سایر ادارات و دستگاههای مرتبط و تشکیل و استقرار اکیپ های فنی و بهداشتی  در مناطق عشایری  و کشتارگاهها؛ حسب دستوالعمل  مربوطه  اقدام به خرید، حمل و کشتار  دامهای مازاد و قابل کشتار نموده  و براساس نظر کارگروه تنظیم بازار استان یا به صورت لاشه گرم به بازار عرضه می شود  یا با بسته بندی؛  انجماد  و ذخیره سازی خواهد شد.

نادر سلیم با بیان اینکه استان یزد به عنوان معین استانهای همجوار در اجرای این طرح انتخاب شده است افزود: اولین مجموعه  دام زنده  با حجم 250 راس دام مازاد  عشایر استان خراسان جنوبی در تاریخ 1400/05/03در محل کشارگاه تحویل گردید.

وی خاطر نشان کرد که این اداره کل طرح پرورش و پرواربندی  امانی را نیز در دستور کاردارد  که در صورت  وجود متقاضی  نسبت به عقد قرارداد در این زمینه اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه