English

حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا تاکید کرد؛

مواظب سوءاستفاده دشمن از مطالبات به حق مردم باشیم

امام جمعه بندرلنگه گفت: باید مواظب سوءاستفاده دشمن از مطالبات به حق مردم باشیم، مسئولان و مردم در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

مواظب سوءاستفاده دشمن از مطالبات به حق مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه، در خطبه دوم نماز عید سعید قربان به پیام مهم مقام معظم رهبری به مناسبت ایام مناسک حج ابراهیمی اشاره کرد و یاد آورد شد: معظم له فرمودند هر چند امسال توفیق انجام مناسک حج برای مسلمانان فراهم نشد، اما رمز و رازهای حج قابل پیگیری و پیاده شدن است.

وی با بیان اینکه مقابله با استکبار یکی از آن ها است، تشریح کرد: فلسطین مغضوب ما را به یاری می طلبد، یمن مظلوم و خون آلود دل های ما را به درد می آورد و مسائل افغانستان همه مارا نگران کرده است.

امام جمعه بندرلنگه در روزهای پایانی دولت دوازدهم عملکرد آن را ناموفق ارزیابی کرد و گفت: کمبود شدید مایحتاج ضروری مردم مانند مرغ، روغن و مصالح ساختمانی و همچنین نا کارآمدی اقدامات دولت در ارائه خدمات از قبیل قطعی های مکرر برق و چالش های آب در اقسا نقاط کشور، از دیگر کاستی ها دولت دوزادهم بوده است که تاریخ عملکرد آن هارا قضاوت خواهد کرد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا یاد آور شد: مردم برای استقرار دولت انقلابی، جهادی و مردمی لحظه شماره می کنند و منتظر انتخاب مدیران جهادی جدی در مبارزه با فساد هستند و هرگز اجازه اعمال نفوذ افراد و جریانات زالو صفت در تحمیل مسئولان ناتوان به دولت مردمی را نخواهد داد.

وی در پایان افزود: در روز های گذشته شاهد شیطنت رسانه های معاند در بزرگنمایی مشکلات بی آبی در خوزستان یا سیل بخشی از استان کرمان بودیم، حال که مردم شاهد خسارات هنگفت و بی تدبیری در کشورهای غربی در راستای سیل بی سابقه چند وقت اخیر در این مناطق بودند.

امام جمعه بندر لنگه گفت: مردم دنیا از دروغ گویی بوق های تبلیغاتی غرب آگاه شده اند و دیگر فریب آن ها را نخواهند خورد، باید مواظب سوءاستفاده دشمن از مطالبات به حق مردم باشیم، مسئولان و مردم در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه