English

طی جوابیه ای؛

واکنش بنیاد بین المللی غدیر در هرمزگان به سخنان امام جمعه بندرلنگه

بنیاد بین المللی غدیر در استان هرمزگان طی جوابیه ای نسبت به سخنان امام جمعه بندرلنگه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه واکنش نشان داد.

واکنش بنیاد بین المللی غدیر در هرمزگان به سخنان امام جمعه بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، متن جوابیه روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر در استان هرمزگان به شرح زیراست:

در پاسخ به اظهارات امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که حاکی از کم اطلاعی ایشان نسبت به بنیاد بین المللی غدیر است. باید گفت این بنیاد به عنوان یک نهاد غیر دولتی در سال ۱۳۷۶ با توجه به ضرورت تبلیغ و ترویج رویداد عظیم غدیر و تبیین فلسفه آن در راستای ایجاد همدلی و وحدت میان مسلمانان با محوریت غدیر  بدست عالم ربانی حضرت آیت الله خزعلی (ره) تاسیس شد.

شخصیت های برجسته و چهره های شاخص علمی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی کشور در هیات امنای آن عضویت دارند و مطابق اساسنامه پنج فقیه الزاما در هیات امنا عضویت دارند و به لحاظ ساختار در استان ها ریاست نمایندگی های آن بر عهده نمایندگان محترم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) و در شهرستان ها بر عهده ائمه محترم جمعه است که با استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی به فعالیت خود ادامه می دهد و ریالی نیز از بودجه دولتی برخوردار نیست و به عنوان متولی برگزاری دهه امامت و ولایت علاوه بر این مناسبت مهم، در طول سال در دو سطح علمی و ترویجی به فعالیت  می پردازد.

تاکنون به رغم تاسیس نمایندگی های متعدد در شهرستان های استان هرمزگان، این بنیاد اساسا در بندر لنگه دارای نمایندگی نیست، که بخواهد از مساجد خیرساز ساخته شده در سطح بندرلنگه عکس تهیه کند و به نفع خود گزارش نماید ‌و حوزه ماموریت این بنیاد ارتباطی با ساخت مساجد ندارد.

از این رو مطلب عنوان شاهد از سوی امام جمعه محترم بندر لنگه مبنی بر اینکه : "بنیاد غدیر در برخی مواقع در سطح استان با کمبود بودجه مواجه می شود و مسئولان این بنیاد برای اینکه زیر سوال نروند از مساجد خیرسازی که در سطح بندرلنگه ساخته می شود عکس می گیرند و به نفع خود گزارش می کنند که تاکنون دوبار شاهد چنین رفتارهایی بوده ایم ."  تکذیب می شود و به نظر می رسد این قبیل اظهارات ناشی از بی اطلاعی از ساختار و فعالیت های بنیاد غدیر است و امیدواریم ایشان حمایت فرمایند تا نمایندگی بنیاد در شهرستان بندرلنگه افتتاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه