English

"نیروهای امنیتی و انتظامی همواره حافظ امنیت کشور هستند"

امامان جمعه اهل سنت گنبدکاووس حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

امامان جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفتند: مسئولان حفاظتی و امنیتی آن‌قدر آگاه و بصیرت دارند که به‌هنگام تروریست‌ها را رصد کرده و آنها را از بین می‌برند.

امامان جمعه اهل سنت گنبدکاووس حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج آخوند عبدالباسط نوری‌زاد ضمن تسلیت برای حوادث تروریستی تهران و محکوم کردن این حوادث اظهار داشت: از حادثه تروریستی که در تهران رخ داد بسیار متاثر شدیم و این حرکت تروریست‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: دشمنان حادثه ناجوانمردانه راه انداختند که در آن منجر به قتل عام عده‌ای از مسلمانان روزه‌دار کشور ما شدند و به قول فرمایشات مقام معظم رهبری این اتفاقات برای کشور ما کوچک و بی‌اهمیت است ولی با این حال ما آن را محکوم می‌کنیم.

آخوند نوری‌زاد یادآور شد: قطعا پشت این حادثه کشورهایی دست دارند که می‌خواهند کشور ما را به چالش و ناامنی بکشانند و مسئولان حفاظتی و امنیتی ما آنقدر آگاه و بصیرت دارند که به هنگام تروریست‌ها را رصد کرده و آنها را از بین ببرند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: امید داریم با تلاش نیروهای حفاظتی و امنیتی دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

آخوند جاور: عاملان این حوادث تروریستی باید قصاص شوند

آخوند جاور امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این عمل فجیعانه در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از برادران مسلمان کشورمان شد را شدیدا محکوم می‌کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: ما در فقه اهل سنت داریم که هر فردی قتلی را انجام دهد باید قصاص شود.

وی تصریح کرد: کشتن ناجوانمردانه برادر روزه‌دار ما در ماه مبارک, حق این افراد مظلوم نبود و باید بانیان آن قصاص شوند و ضمن محکوم کردن این حادثه از مسئولان می‌خواهیم که افراد مقصر اصلی را شناسایی و آنان را محکوم و قصاص کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی