English

حسین اسماعیلیان:

اتصال شبکه آب آشامیدنی سه روستای حومه شهر مشهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد عنوان کرد: تامین آب پایدار و بهبود فشار در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و اجرای خط انتقال آب در معابر اصلی شهر مشهد از دیگر ظرفیت‌های اجرای این طرح است.

اتصال شبکه آب آشامیدنی سه روستای حومه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اعلام کرد: با اتصال سه روستای دهرود، همت‌آباد و گرجی‌سفلی در حومه شهر به شبکه آب آشامیدنی مشهد ، تنش آبی این مناطق برطرف شد.

حسین اسماعیلیان در ادامه این خبر افزود: پهنه توزیع آب، ال در قسمت شمالی شهر مشهد با مساحتی بیش از سه هزار و ۷۷۰ هکتار، از پهنه‌های وسیع شهر مشهد است که پس از الحاق مناطق روستایی حاشیه به شبکه توزیع آب شهر مشهد، مناطق مهرگان و قرقی نیز به آن اضافه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد همچنین تصریح کرد: تاکنون آب مورد نیاز این محدوده از طریق چاه‌های محلی و چند حلقه چاه حوزه کشف رود تامین می‌شد که با  تکمیل خط لوله انتقال وایجاد و تکمیل مخزن بتنی ۴۰ هزار متر مکعبی ، بخشی از شبکه توزیع آب پهنه "ال" به طول بیش از ۱۵ کیلومتر بهره‌برداری شد و این روستا‌ها به شبکه آب شرب مشهد متصل شدند.

 اسماعیلیان ادامه داد: با اجرای این پروژه، بهبود شرایط کمی و کیفی شبکه توزیع آب پهنه ال و تامین آب بخش قابل توجهی از محدوده حاشیه شمالی شهر از جمله خیابان‌های چراغچی ۱۳، بهمن ۴، خواجه ربیع، شهید یوسف زاده، بلوار رسالت از ۱۰۰ متری تا جاده گاز و روستا‌های محور رسالت شامل دهرود، همت آباد و گرجی سفلی محقق شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار کرد: تامین آب پایدار و بهبود فشار در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و اجرای خط انتقال آب در معابر اصلی شهر مشهد از دیگر ظرفیت‌های اجرای این طرح است.

اسماعیلیان در خاتمه خاطر نشان کرد: با فعالیتهای شرکت آب و فاضلاب مشهد، تعداد  بیش از ۱۴۰ روستا  که در وضعیت تنش آبی قرار داشتندهم اکنون  به ۱۱۳ روستا کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه