English

حسین اسماعیلیان:

قطعی برق، چالش بزرگی برای شرکت آب و فاضلاب مشهد است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد عنوان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و افزایش دمای هوا، باعث شد که مصرف آب در مشهد افزایش پیدا کند.

قطعی برق، چالش بزرگی برای شرکت آب و فاضلاب مشهد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اعلام کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و افزایش دمای هوا، باعث شد که مصرف آب در مشهد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد بیشتر شود.

حسین اسماعیلیان در ادامه این خبر افزود: امسال به لحاظ بارندگی شهر مشهد با وضعیت ویژه‌ای مواجه است و کل بارندگی این شهر تاکنون ۹۴ میلیمتر بوده، که در مقایسه با سال قبل با ۲۸۵ میلیمتر بارندگی، ۶۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد همچنین ادامه داد: قطعی برق چالش بزرگی است که شرکت آب و فاضلاب مشهد با آن رو به رو است چرا که ایستگاه‌های پمپاژ، تصفیه خانه ها، الکتروموتور‌ها و سامانه‌های کنترل همه با برق کار می‌کنند و قطعی برق در فرآیند تولید و توزیع آب بسیار تاثیرگذار است.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات و چالش‌های جدی پیش رو، به لطف خدا و با همراهی مردم و تلاش شبانه روزی همکاران تا این لحظه که گرمای کم سابقه‌ای را تجربه می‌کنیم، شرایط بدون نیاز به قطع و جیره بندی آب در مشهد گذرانده شده است.

اسماعلیان در خاتمه خاطر نشان کرد: هنوز در وضعیت اوج مصرف آب قرار داریم و گرمای هوا حداقل تا نیمه مردادماه ادامه دارد و به تبع آن مصرف آب نیز در این ایام نسبت به متوسط سال بسیار افزایش می‌یابد لذا این موضوع توجه هرچه بیشتر مشترکان در مصرف بهینه، برای گذر از شرایط بحرانی را می‌طلبد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه