English

شاهرخی عنوان کرد:

برخی مانع تحقق طرح جامع همدان هستند/ تاکید بر رفع مشکلات دهکده گنجنامه

استاندار همدان با اشاره به وضعیت اقتصادی ناشی از عامل های مختلف و اینکه برخی مانع تحقق طرح جامع هستند، افزود: رفع موانع و مشکلات دهکده گنج نامه از سوی مدیران دستگاههای اجرایی استان مورد توجه و در راستای بازگشایی تله کابین تلاش شود.

برخی مانع تحقق طرح جامع همدان هستند/ تاکید بر رفع مشکلات دهکده گنجنامه

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سید سعید شاهرخی استاندار همدان  در بازدید از دهکده فرهنگی، تفریحی و توریستی گنجنامه با اشاره به 

اینکه  با شیوع ویروس کرونا کل دنیا به خصوص گردشگری متضرر شد و کشور ایران و استان هم از این قاعده مستثنی نبود، گفت: کرونا، تحریم های اقتصادی، ممانعت از ورود گردشگر خارجی و گرانی قطعات، صنعت گردشگری دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه را به تعطیلی کشاند.

وی خواستار رفع موانع و مشکلات دهکده گنج نامه از سوی مدیران دستگاههای اجرایی استان شد و گفت: در راستای بازگشایی تله کابین تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا کل دنیا به خصوص گردشگری متضرر شد و کشور ایران و استان هم از این قاعده مستثنی نبود. 

استاندار همدان با بیان اینکه مردم همدان قدردان زحمات کارکنان مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه هستند بر رفع مشکلاتی که مانع از فعالیت دهکده گنجنامه شده است تاکید کرد.

وی با اشاره به اجرای گازرسانی به گنجنامه تاکید کرد: اجرای این طرح به سرعت انجام شود و شرکت گاز و راهداری با همکاری مشکلات را برطرف کنند.

شاهرخی توسعه همه جانبه و هدفمند همدان را نیازمند یک حرکت جمعی دانست و تصریح کرد: داشتن نگاه فرهنگی و فرابخشی به توسعه و پیشرفت همدان باید در بین نهادهای مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشند. 

وی به استاندارد سازی دهکده تفریحی و گردشگری اشاره کرد و گفت: تحریم ها موجب افزایش قیمت و گران شدن قطعات تله کابین شده و همین موضوع توجیه اقتصادی برای دهکده گنجنامه ندارد. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه توسعه همدان باید همه جانبه و هدفمند توسط فعالان و دلسوزان دنبال  شود خاطرنشان کرد: افراد غیرمتخصص و با نفوذ مانع پیشرفت و توسعه همدان هستند. 

شاهرخی به فعالیت سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: باید سازمانهای مردم نهاد در کنار گردشگری قرار گیرند تا در توسعه گردشگری و جذب گردشگر اقدام کنند. 

وی با تاکید بر ریسک پذیری مدیران عنوان کرد: ۵۰هزار خانواده در همدان منتظر تصمیم طرح جامع همدان هستند، که برخی افراد مانع اجرایی شدن آن هستند. 

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اداری و عموم مردم برای توسعه همه جانبه و اجرای پروژه‌های در شان و جایگاه استان همدان، مشارکت بیشتر داشته باشند. 

شاهرخی با بیان اینکه اقدامات و طرح‌های بی‌بدیلی در حوزه گردشگری استان همدان در حال اجرا است افزود: باید در کنار بخش خصوصی برای اجرای این طرح ها تلاش کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه