English

سید سعید شاهرخی خبرداد:

اجرایی شدن بیش از یک‌هزار میلیارد تومان طرح توسط شستا در استان همدان

استاندار همدان با اشاره به طرح های افتتاحی و سرمایه گذاری شده در استان از اجرایی شدن بیش از یک‌هزار میلیارد تومان طرح توسط شستا در استان خبر داد.

اجرایی شدن بیش از  یک‌هزار میلیارد تومان طرح توسط شستا در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی ملایر با اشاره به طرح های سرمایه گذاری شده توسط شستا در استان، عنوان کرد: در چارچوب تحقق جهش تولید، ۶۳ طرح با ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در این استان تعریف شده که تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می‌نشیند.  

سید سعید شاهرخی بیان کرد: این حجم از سرمایه‌گذاری حاصل وفاق و همدلی در مجموعه استان است و همه ما به یک هدف مهم آن هم خدمت به مردم و دوری از حواشی فکر می‌کنیم.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) ۶ طرح بزرگ اقتصادی را با حجم سرمایه‌گذاری بیش از یک‌هزار میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری می‌کند که در سال‌های گذشته بی‌سابقه است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: همدان در سالیان گذشته بهره زیادی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت شستا نبرده بود که با سرمایه‌گذاری و اجرای این تعداد طرح، تا حدود زیادی عقب‌ماندگی این استان را در سال‌های گذشته جبران خواهد کرد.

شاهرخی توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال را از اولویت‌های نخست استان دانست و افزود: تمام وقت خود و مجموعه استان را صرف این هدف مهم کرده‌ایم تا بتوانیم خدمتی صادقانه به مردم ارایه دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طبق تاکیدات رییس جمهوری حفظ سلامت مردم نیز در دستور کار است.

استاندار همدان با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تاکید کرد: مردم همواره در کنار مسوولان جلوی یاوه‌گویی‌های آمریکا و صهیونیست ایستاده است و با مقاومت تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

شاهرخی گفت: امروز با وجود اعمال فشارها و تحریم‌های ظالمانه، شرکت سرمایه‌گذاری شستا بیش از یک‌هزار میلیارد تومان طرح فقط در استان همدان اجرا می‌کند.

وی اظهار داشت: جای جای استان همدان به مثابه یک کارگاه بزرگ عمرانی، کار و فعالیت در جریان است و طرح‌های بزرگ همچون پتروشیمی همدان در دست اجرا است که تا یک‌ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

استاندار همدان از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار ویژه ملایر و نمایندگان مجلس در اجرایی شدن طرح‌های بزرگ اقتصادی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: به واسطه این جدیت و تلاش، حجم سرمایه‌گذاری در این شهرستان چندین برابر شده و ملایر یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در امر سرمایه‌گذاری است.

شاهرخی فرهنگ بالا را از ویژگی‌های منحصر به فرد مردم این شهرستان دانست و افزود: در تامین زمین، آب و صدور مجوزهای لازم برای اجرای دامپروری ۶ هزار راسی شستا مشکلی در ملایر نداشتیم و این نشان از فرهنگ بالا و همراهی مردم این منطقه دارد.

وی همچنین از همراهی مردم استان همدان با دولت قدردانی کرد و گفت: این همراهی مردم موجب سرعت بخشیدن به روند اجرایی طرح‌ها در سطح استان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر