English

لطف‌اله بابایی خبر داد:

از سرگیری تردد مسافران با اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: اولین ورود و خروج اتوبوس حامل مسافران آذری از پایانه مرزی بیله‌سوار به مقصد نخجوان و باکو با انجام تست‌های کرونا انجام شد.

از سرگیری تردد مسافران با اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، لطف‌اله بابایی ، مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: ۲ دستگاه اتوبوس ایرانی و آذری با تعداد ۲۱ مسافر ترانزیتی جهت حمل مسافر به نخجوان وارد پایانه مرزی بیله‌سوار و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس ایرانی و آذری با تعداد ۶۰ مسافر از نخجوان به طرف باکو صبح امروز از پایانه مرزی بیله‌سوار خارج شدند.

وی افزود: در درب مرزی ورودی اکیپ شبکه بهداشت و درمان بیله سوار ضمن تست کرونا با رعایت سایر مقررات بهداشتی حضور یافته و اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهند

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار تصریح کرد: خروج مسافر با اتوبوس از پایانه مسافربری مرز بیله‌سوار با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته متوقف شده بود.

بابائی بیان کرد: تردد زمینی بین باکو و جمهوری خودمختار نخجوان از طریق مسیر ایران و با ورود اتوبوس و کامیون‌های جمهوری آذربایجان از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۳۲ هزارتن کالای ایرانی در فصل بهار از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده و این مهم 158 درصد افزایش داشته گفت: در ۳ ماه گذشته ۱۱۲ هزار تن کالا توسط  ۴ هزارو ۸۸۶ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۰ هزارتن کالا توسط یک هزارو ۱۲ دستگاه کامیون گرجی،آذری ،روسی،تاجیکستان،قزاقستان و قرقیزستان از مرز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز را یادآور شد و افزود: در فصل بهار بیش از ۹۳ هزار تن کالا توسط ۴ هزارو ۴۱۹ دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده که این مهم نیز افزایش ۱۳۵ درصدی داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه