English

در پیامی؛

رئیس ستاد مرکزی سحر کشور، درگذشت دکتر محسن زاهدی را تسلیت گفت

فرهاد زیویار رئیس ستاد مرکزی سحر کشور «حامیان رئیس جمهور منتخب» در پیامی، درگذشت محسن زاهدی معاون فقید صدا و سیمای مرکز لرستان را تسلیت گفت.

رئیس ستاد مرکزی سحر کشور، درگذشت دکتر محسن زاهدی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر فرهاد زیویار رئیس ستاد مرکزی سحر کشور «حامیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی»، در پیامی، درگذشت محسن زاهدی معاون فقید اداری و مالی صدا و سیمای مرکز لرستان و از اساتید علوم ارتباطات کشور را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس ستاد مرکزی سحر کشور، به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت دکتر محسن زاهدی، معاون فقید صدا و سیمای مرکز لرستان، موجی از تاسف و تاثیر را در میان اهالی فرهنگ و رسانه پدیدار ساخت.

او که از اساتید انقلابی دانشگاه و از روسای کمیته‌های تخصصی فعال ستاد سحر استان لرستان در جریان برگزاری انتخابات 1400 بود و نقش بسزایی در مشارکت آحاد مردم در آن آوردگاه اسلامی، ملی و میهنی داشت و روز جمعه 25 تیر ماه سر به دیده تراب نهاد تا دوستدارانش را سوگوار کرده باشد.

محسن زاهدی

اینجانب، به نمایندگی از شورای مرکزی ستاد سحر کشور، ضایعه درگذشت برادر ارزشی و انقلابی دکتر محسن زاهدی را به مردم شریف و ولایتمدار لرستان، بیت مکرم ایشان، و خانواده بزرگ صدا و سیما تسلیت گفته و شادی و آرامش روحش را از خداوند متعال مسئلت دارم.

فرهاد زیویار / 26 تیر ماه 1400

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی